Instalacja sterownika i urządzenia Aeg Iae63851ib jest prosta i szybka. Przed rozpoczęciem instalacji należy sprawdzić, czy system jest zgodny z wymogami sterownika. Następnie należy pobrać najnowszy sterownik z oficjalnej strony producenta. Po pobraniu pliku instalacyjnego należy wykonać instrukcje instalacji, co zwykle oznacza kliknięcie przycisku „Zainstaluj”. Następnie należy postępować zgodnie z instrukcjami na ekranie, aby zakończyć proces instalacji. Po zakończeniu instalacji system powinien automatycznie rozpoznać i skonfigurować urządzenie. Na koniec należy zrestartować system, aby upewnić się, że wszystko działa prawidłowo.
Ostatnia aktualizacja: Instrukcja instalacji sterownika i urządzenia Aeg Iae63851ib
Pomoc techniczna dla systemu Windows 7 zakończyła się 14 stycznia 2020 r. Zalecamy migrację do systemu Windows 11, aby w dalszym ciągu otrzymywać aktualizacje zabezpieczeń od firmy Microsoft. System Windows może automatycznie pobierać zalecane sterowniki oraz szczegółowe informacje dotyczące sprzętu i urządzeń. Jest to dobry sposób zapewnienia prawidłowego działania sprzętu i urządzeń. System Windows może znajdować i pobierać dwa rodzaje aktualizacji dla urządzeń podłączonych do komputera: Sterowniki. Sterownik to oprogramowanie umożliwiające komputerowi komunikację z urządzeniami sprzętowymi. Bez sterowników urządzenia podłączone do komputera, na przykład mysz czy zewnętrzny dysk twardy, nie będą działać prawidłowo. System Windows może automatycznie sprawdzać, czy są dostępne sterowniki dla nowych urządzeń podłączonych do komputera. W przypadku sprzętu, który był podłączony do komputera w przeszłości, zaktualizowane sterowniki mogą stać się dostępne w późniejszym terminie. ale te sterowniki nie są instalowane automatycznie. Aby zainstalować te aktualizacje opcjonalne, przejdź do usługi Windows Update w Panelu sterowania, sprawdź dostępność aktualizacji, a następnie wyświetl i zainstaluj aktualizacje sterowników dostępne dla tego komputera. Sterowniki i informacje
W dowolnym momencie można sprawdzić, czy usługa Windows Update znalazła nowe sterowniki i ikony dla sprzętu, szczególnie jeśli ostatnio zainstalowano nowe urządzenie. Jeśli chcesz, aby usługa Windows Update automatycznie wyszukiwała najnowsze sterowniki i ikony, wykonaj następujące czynności:
Otwórz menu Urządzenia i drukarki, klikając przycisk Start , a następnie w menu Start kliknij polecenie Urządzenia i drukarki.
Kliknij prawym przyciskiem myszy nazwę komputera, a następnie kliknij pozycję Ustawienia instalacji urządzenia.
Kliknij pozycję Tak, zrób to automatycznie (zalecane), a następnie kliknij pozycję Zapisz zmiany. Jeśli zostanie wyświetlony monit o hasło administratora lub potwierdzenie, wpisz hasło lub podaj potwierdzenie.
Jeśli pozycja Tak jest już wybrana, kliknij pozycję Anuluj, aby zamknąć okno dialogowe.
Aby uzyskiwać wszystkie ważne i zalecane aktualizacje dla komputera i urządzeń, upewnij się, że usługa Windows Update jest włączona i prawidłowo skonfigurowana.
Nawet jeśli usługa Windows Update jest skonfigurowana do automatycznego pobierania i instalowania wszystkich aktualizacji ważnych i zalecanych, możesz nie uzyskać wszystkich zaktualizowanych sterowników dostępnych dla Twoich urządzeń. Na przykład aktualizacje opcjonalne mogą obejmować zaktualizowane sterowniki udostępnione dla wcześniej zainstalowanego sprzętu lub urządzeń. System Windows nie pobiera ani nie instaluje automatycznie aktualizacji opcjonalnych, ale otrzymasz powiadomienie, gdy będą one dostępne.
Aby uzyskać wszystkie dostępne aktualizacje dla swoich urządzeń, sprawdzaj okresowo w usłudze Windows Update wszystkie dostępne aktualizacje, łącznie z opcjonalnymi. Możesz przeglądać dostępne aktualizacje, a następnie wybierać je z listy aktualizacji znalezionych przez system Windows dla komputera. W tym celu:
Otwórz usługę Windows Update, klikając przycisk Start . W polu wyszukiwania wpisz Update, a następnie na liście wyników kliknij pozycję Windows Update.
W lewym okienku kliknij pozycję Sprawdź, czy są aktualizacje, a następnie poczekaj, aż system Windows sprawdzi, czy są dostępne najnowsze aktualizacje dla Twojego komputera.
Jeśli są dostępne jakieś aktualizacje, kliknij link w polu w obszarze Windows Update, aby uzyskać więcej informacji na ich temat. Każdy typ aktualizacji może zawierać sterowniki.
Na stronie Wybierz aktualizacje, które chcesz zainstalować wyszukaj aktualizacje dla urządzeń sprzętowych, zaznacz pole wyboru obok każdego sterownika, który chcesz zainstalować, a następnie kliknij przycisk OK. Mogą nie być dostępne żadne aktualizacje sterowników.
Na stronie Windows Update kliknij pozycję Zainstaluj aktualizacje.
Uwagi:
Usługa Windows Update informuje, czy aktualizacja jest ważna, zalecana, czy opcjonalna.
Niektóre aktualizacje wymagają ponownego uruchomienia komputera.
Usługa Windows Update poinformuje, czy aktualizacje zostały pomyślnie zainstalowane.
Najlepiej jest zezwolić systemowi Windows na automatyczne instalowanie sterowników. Czasami system Windows może nie być w stanie znaleźć sterownika dla urządzenia. W takim przypadku możesz wyszukać sterownik lub aktualizację dla urządzenia w witrynie internetowej jego producenta albo spróbować zainstalować oprogramowanie dostarczone z urządzeniem.
Device Stage to nowa funkcja w tej wersji systemu Windows. Wyświetla ona szczegółowe informacje na temat urządzenia i zadań, które możesz dzięki niemu wykonać. Gdy podłączysz urządzenie zgodne z funkcją Device Stage do komputera, zostanie ona automatycznie uruchomiona. Czasami funkcja Device Stage może zostać uruchomiona, ale nie wyświetlić żadnego lub wszystkich zadań i informacji dotyczących urządzenia. Oto kilka możliwych przyczyn takiej sytuacji i opis zalecanego postępowania:
Uwaga: Jeśli podłączysz do komputera urządzenie, które powinno obsługiwać funkcję Device Stage, ale zostaje otwarte tylko okno Autoodtwarzanie, skontaktuj się z producentem urządzenia. Dowiedz się, czy są dostępne aktualizacje oprogramowania lub oprogramowania układowego umożliwiające współdziałanie urządzenia z funkcją Device Stage, i potwierdź, że urządzenie rzeczywiście obsługuje funkcję Device Stage.
Funkcja Device Stage może wymagać Twojej zgody na pobranie informacji o urządzeniu. Sprawdź, czy w oknie funkcji Device Stage widoczny jest komunikat o dostępności zaktualizowanych informacji, i postępuj zgodnie z instrukcjami. Komputer może nie mieć połączenia z Internetem. Funkcja Device Stage nie może pobierać informacji o urządzeniu, jeśli komputer jest w trybie offline. Spróbuj podłączyć urządzenie później, gdy komputer będzie działać w trybie online. Funkcja Device Stage może próbować pobrać informacje o urządzeniu. Poczekaj kilka minut i sprawdź, czy funkcja Device Stage może znaleźć informacje, zwłaszcza przy pierwszym podłączeniu urządzenia do komputera. Funkcja Device Stage będzie próbować pobrać informacje o urządzeniu, nawet jeśli lokalizacja, w której te informacje są przechowywane, jest zajęta. Jeśli nie chcesz czekać, spróbuj ponownie podłączyć urządzenie później.Problem
- Czy zmywarki Electrolux/AEG posiadają systemy do montowania frontów meblowych IKEA w zmywarkach z widocznym frontem / panelem sterowania?
Dotyczy
- Zmywarki do zabudowy z widocznym frontem.
Rozwiązanie
Zmywarki Electrolux czy AEG nie posiadają dedykowanych systemów do montażu frontów meblowych IKEA przy zmywarkach do zabudowy z widocznym frontem.
IKEA posiada odpowiedni łącznik o nazwie ERSATARE, który pozwala na montaż frontu meblowego w zmywarkach z widocznym panelem starowania.
Pakiet ochronny to spokój dla Ciebie.
Potrzebujesz wsparcia?
Jeśli chcesz, aby nasz konsultant pomógł Ci w doborze pakietu, zadzwoń do nas: 801 444 800*. Kliknij przycisk widoczny po prawej stronie, aby się połączyć.
*Opłata jak za połączenie lokalne lub według stawek operatora sieci komórkowej.
Jeżeli masz jakieś pytania lub potrzebujesz konsultacji, zadzwoń do nas: 801 444 800*
*opłata jak za połączenie lokalne lub według stawek operatora sieci komórkowej
(Numer seryjny i PNC, data dokonania zakupu)
(W 100% bezpieczna płatność)
AEG produkuje wysokiej jakości sprzęt gospodarstwa domowego. Poza standardowym okresem gwarancji możesz rozszerzyć ochronę Twoje urządzenia o dodatkowy rok. Ciesz się swoim urządzeniem AEG przez długi czas.
Nawet po upływie dwuletniej gwarancji producenta zakup rozszerzonej gwarancji pozwoli Ci uniknąć dodatkowych kosztów.
Jeśli Twoje urządzenie jest nadal objęte 2-letnią gwarancją producenta i przeznaczone wyłącznie do użytku domowego, możesz nabyć dodatkową ochronę gwarancyjną AEG.
Dla jakiego urządzenia mogę nabyć Pakiet ochronny KOMFORT AEG? Pakiet ochronny KOMFORT można nabyć dla dużych urządzeń AGD (płyty, kuchnie, kuchenki, piekarniki, okapy, chłodziarki, pralki, suszarki, zmywarki) marki AEG zakupionego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Nie, Pakiet ochronny KOMFORT AEG nie wpływa na okres trwania Standardowej Gwarancji Producenta i rozpoczyna się w zależności od wybranego pakietu.
Jakich usterek nie obejmuje Pakiet ochronny KOMFORT AEG?Pakiet ochronny KOMFORT AEG nie obejmuje np. :
• uszkodzeń urządzenia spowodowanych wszelkimi zdarzeniami losowymi, chyba, że wybrano pakiet który obejmuje tego rodzaju uszkodzenia;
• zużycia elementów eksploatacyjnych, które ze względu na swój charakter, ulegają zużyciu w okresie krótszym niż okres przydatności urządzenia np. : żarówki, baterie, bezpieczniki itp;
• korozji, zmian estetycznych wynikających z normalnego użytkowania urządzenia i niewpływających na prawidłowe działanie sprzętu;
• uszkodzeń związanych z użytkowaniem urządzenia niezgodnie z jego przeznaczeniem lub zaleceniami wynikającymi z instrukcji obsługi;
• uszkodzeń wynikających z naprawy urządzenia przeprowadzanych przez osoby nieuprawnione przez AEG.
Pełna lista, czego nie obejmuje ten pakiet znajduje się w Ogólnych Warunkach Usługi.
Ceny pakietów są rożne w zależności od zakresu ochrony, oraz czasu jego obowiązywania. O szczegóły zapytaj na infolinii 801 444 800* lub sprawdź na www. pl/pakietyochronne.
*opłata jak za połączenie lokalne lub według stawek operatora sieci komórkowej
Kiedy mogę nabyć Pakiet ochronny KOMFORT AEG?Termin, kiedy można nabyć Pakiet ochronny KOMFORT może być uzależniony od zakresu ochrony. Jedną z podstawowych zasad jest to, że urządzenie nie może być starsze niż 8 lat. Informację, jaki pakiet będzie najkorzystniejszy dla Ciebie, uzyskasz dzwoniąc na Infolinię pod numerem: 801 444 800* lub sprawdzając na W jaki sposób mogę zgłosić usterkę podczas obowiązywania Pakietu ochronnego KOMFORT AEG?
Wszelkie nieprawidłowości można zgłosić kontaktując się bezpośrednio z naszą Infolinią pod numerem: 801 444 800*.
Przez kogo oferowany jest Pakiet ochronny KOMFORT AEG?Pakiet ochronny KOMFORT będący formą ubezpieczenia urządzenia, jest oferowana przez Electrolux Insurance Co Ltd z siedzibą w Sztokholmie, a pozostała przez Electrolux Poland Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie. Naprawy urządzeń, które objęte są wykupionym pakietem wykonywane są przez Autoryzowaną Sieć Serwisową firmy Electrolux Poland Sp. o., w miejscu jego instalacji przez klienta, a jeśli nie jest to możliwe – w Autoryzowanym Punkcie Serwisowym.
Czy w przypadku naprawy ponoszę jakiekolwiek koszty?Nie, jeśli uszkodzenie jest objęte wykupionym pakietem, a Pakiet ochronny KOMFORT obejmuje pokrycie wszelkich kosztów naprawy lub wymiany, w tym również kosztów transportu i instalacji.
Kiedy urządzenie wymieniane jest na nowe w ramach Pakietu ochronnego KOMFORT?Urządzenie zostanie wymienione na nowe, jeżeli naprawa wadliwego urządzenia jest niemożliwa lub będzie ekonomicznie nieuzasadniona.
Jakie urządzenie otrzymam, gdy naprawa jest niemożliwa lub ekonomicznie nieuzasadniona?W przypadku wymiany, klient otrzyma nowe urządzenie posiadające porównywalne funkcje oraz o wartości urządzenia wymienionego.
Jeśli sprzedam lub podaruję urządzenie, które jest objęte Pakietem ochronnym KOMFORT, czy urządzenie nadal będzie objęte usługami tego pakietu?Prawa i obowiązki wynikające z zakresu usług Pakiet ochronny KOMFORT mogą zostać przeniesione na nowego właściciela urządzenia. W tym celu należy skontaktować się z naszą infolinią pod numerem 801 444 800*.
Jaki wpływ na zakres usług Pakietu ochronnego KOMFORT mają naprawy lub wymiany sprzętu na nowy w ramach gwarancji producenta?Dokonanie napraw lub wymian urządzenia w ramach Standardowej Gwarancji Producenta nie wpływa na długość i zakres usługi wybranego Pakietu.
Jaki wpływ na zakres usług Pakietu ochronnego KOMFORT ma wymiana sprzętu na nowy w ramach tego pakietu?W przypadku wymiany urządzenia, wymienione urządzenie objęte będzie Standardową Gwarancją Producenta.
Czy mogę odstąpić od umowy na Pakiet ochronny KOMFORT AEG?Tak, w przypadku Pakietu ochronnego KOMFORT będącego formą ubezpieczenia można zrezygnować w ciągu 30 dni od daty zakupu bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, jeśli w tym czasie nie została wykonana wymiana lub naprawa urządzenia. W innym przypadku nie ma możliwości rezygnacji z usługi.