Podręcznik wsparcia serwisowego Haier Ab182mceram to unikalna książka serwisowa, która zawiera wszystkie niezbędne informacje dotyczące konserwacji, instalacji, napraw i zarządzania urządzeniami Haier Ab182mceram. Książka zawiera szczegółowe informacje dotyczące instalacji, konserwacji, napraw, kontroli i zarządzania urządzeniami Haier Ab182mceram. Podręcznik wsparcia serwisowego Haier Ab182mceram zawiera także wskazówki dotyczące bezpieczeństwa i wsparcia technicznego, dzięki czemu można szybko i skutecznie rozwiązywać problemy, które mogą wystąpić podczas użytkowania urządzeń Haier Ab182mceram.
Ostatnia aktualizacja: Podręcznik wsparcia serwisowego Haier Ab182mceram
ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW
Zapewnia rozwiązania do najczęściej pojawiających się pytań i problemów z telefonami.Ekran
Bateria
Połączenia i sieć komórkowa
Wydajność systemu
Błędy aplikacji
Aparat
Połączenia
Kontakty i SMS
Inne
Centrum urządzeńPo zalogowaniu się na swoje konto HUAWEI, możesz dodawać nowe urządzenia, zarządzać wieloma urządzeniami na raz i dowiedzieć się więcej o tym, co każde z nich potrafi.Diagnostyka inteligentnaJedno dotknięcie wystarczy, aby sprawdzić oprogramowanie i stan telefonu.Rozpocznij diagnozę
PolecaneDowiedz się o nadchodzących wydarzeniach i promocjach.
Wyślij do naprawyOszczędność czasu i łatwy proces zamawiania.
Usługa od Door to Door, napraw swoje urządzenia bez potrzeby ruszania się z miejsca.
Bezpłatna wysyłka na naprawy gwarancyjne, to niższe koszty i większa wygoda.
Przesyłka Door to Door
Łatwo zamów odbiór swojego urządzania bez wychodzenia z domu, kurier odbierze je z dowolnego miejsca.
Darmowa dostawa
Dla napraw gwarancyjnych nie trzeba płacić za wysyłkę i dostawę. com/content/dam/huawei-cbg-site/cee-nordics/pl/support/hicare-app/img/oo3. png" alt=""/>
Postęp naprawy w czasie rzeczywistym
Śledź status swojej naprawy. com/content/dam/huawei-cbg-site/cee-nordics/pl/support/hicare-app/img/95. png" alt=""/>Oszczędność czasu i łatwy proces zamawiania.
Usługa od Door to Door, napraw swoje urządzenia bez potrzeby ruszania się z miejsca.
Łatwo zamów odbiór swojego urządzania bez wychodzenia z domu, kurier odbierze je z dowolnego miejsca.
Darmowa dostawa
Postęp naprawy w czasie rzeczywistym
Salony serwisoweZnajdź najbliższy Salon serwisowy HUAWEI. Umów się na spotkanie online lub dołącz do kolejki z wyprzedzeniem.Ceny części zamiennych
Łatwy dostęp do cen części zamiennych.
Oryginalne części najwyższej jakości. com/content/dam/huawei-cbg-site/cee-nordics/pl/support/hicare-app/img/52. png" alt=""/>
Korzyści
Sprawdź z jakich korzyści możesz skorzystać. com/content/dam/huawei-cbg-site/cee-nordics/pl/support/hicare-app/img/60. png" alt=""/>
Aktualizacja
Zaktualizuj urządzenie do najnowszej wersji oprogramowania.
Pobierz aktualizację i poznaj wszystkie nowe funkcje.
Jesteśmy zawsze gotowi służyć pomocą użytkownikom urządzeń HUAWEI.
Jak znaleźć aplikację Wsparcie?
Otwórz aplikację Wsparcie na ekranie głównym:
Znajdź i dotknij ikonę aplikacji Wsparcie, aby ją otworzyć
Wyszukaj aplikację Wsparcie za pomocą HUAWEI Assistant:
Przesuń palcem w po ekranie głównym i wpisz „Wsparcie” w polu wyszukiwania, aby łatwo ją znaleźć.
Czy potrzebujesz pomocy w rozpoczęciu naprawy komputera? Wykonaj następujące czynności:
Skanowanie komputera
Zeskanuj komputer, aby sprawdzić, czy wymaga naprawy, uruchom program HP PC Hardware Diagnostics przeznaczony dla systemu Windows. Narzędzie to może znaleźć i naprawić problemy lub podać kod ułatwiający rozpoczęcie naprawy w Internecie. Program HP PC Hardware Diagnostics dla systemu Windows jest preinstalowany na nowych komputerach HP. Jeżeli go nie ma, można go pobrać poniżej:
Test obejmuje:
- baterię i zasilanie,
- pamięć,
- dysk twardy,
- sieć bezprzewodową,
- klawiaturę,
- procesor
i nie tylko...
- KLIKNIJ TUTAJ: w przypadku nowszych wersji systemu Windows 10 (zainstaluj i zaktualizuj aplikację Microsoft Store) KLIKNIJ TUTAJ: w przypadku systemu Windows 7, 8. 1 i starszych wersji systemu Windows 10 (ta wersja jest przeznaczona dla starszych systemów operacyjnych i musi być aktualizowana ręcznie w celu utrzymania najnowszej diagnostyki)
WIDEO:
Dowiedz się, jak testować sprzęt komputera HP w systemie Windows
Wprowadzanie kodu identyfikatora usterki, aby rozpocząć proces naprawy
Jeżeli narzędzia pomocy technicznej ustaliły, że komputer wymaga naprawy i otrzymano 24-cyfrowy kod błędu, wpisz go wraz z numerem produktu. Nastąpi przekierowanie do zasobów potrzebnych do rozpoczęcia naprawy komputera.
*Pole wymagane
Pomoc w przypadku uszkodzonych części i problemów, które nie zostały rozwiązane za pomocą narzędzi pomocy technicznej
Niektóre problemy, takie jak złamane zawiasy i pęknięte ekrany, nie są wykrywane przez narzędzie pomocy technicznej, ale wymagają naprawy. W takich przypadkach skontaktuj się z nami, aby rozpocząć naprawę.
Kontakt z nami
Rozwiązywanie problemów z komputerem za pomocą dodatkowych narzędzi pomocy technicznej
Znajdź zautomatyzowane narzędzia diagnostyczne, które mogą pomóc w rozwiązaniu typowych problemów z komputerem, takich jak brak zasilania, powolne działanie komputera, problemy z dźwiękiem, siecią bezprzewodową, odzyskiwaniem systemu i problemy z system Windows.
Odwiedź stronę narzędzia pomocy technicznej
Używanie jednego z naszych narzędzi pomocy technicznej, aby znaleźć i rozwiązać najczęstsze problemy związane z drukarką
Znajdowanie i rozwiązywanie problemów z drukarką za pomocą narzędzia HP Print and Scan Doctor
Znajdź i rozwiąż problemy, takie jak:
- Konfiguracja drukarki
- Drukarka w trybie offline
- Zablokowanie zadania drukowania w kolejce
- Nie można drukować
- Nie można skanować
i nie tylko...
Pobierz program HP Print and Scan Doctor
Tylko system Windows
WIDEO:
Jak rozwiązać problemy z drukowaniem i skanowaniem za pomocą programu HP Print and Scan Doctor
Rozwiązywanie problemów z drukarką za pomocą dodatkowych narzędzi pomocy technicznej
Dowiedz się, jak zidentyfikować i rozwiązać najczęstsze problemy z drukarką HP za pomocą różnych zautomatyzowanych rozwiązań, w tym narzędzi diagnostycznych, wirtualnego agenta i narzędzi do rozwiązywania problemów.
Odwiedź stronę narzędzia pomocy technicznej
Sprawdzanie stanu naprawy w Internecie
HP udostępnia wszystkie dostępne informacje, włącznie z informacjami o wysyłce i oczekiwaną datą dostarczenia. Na następnym ekranie musisz wprowadzić numer zamówienia serwisowego, a następnie adres e-mail lub numer seryjny produktu.
Sprawdź stan naprawy teraz
Jeśli nie możesz znaleźć stanu naprawy, skontaktuj się z nami.
Informujemy, że w pierwszej kolejności będą realizowane wnioski o podręczniki placówek, które nie składały wniosków w latach 2020-2022
Procedura zamawiania podręczników
W celu zamówienia podręczników i pomocy dydaktycznych należy:
1. Zarejestrować szkołę / ośrodek nauczania w bazie danych szkół na stronie ORPEG. Pytania związane z bazą i rejestracją w niej należy przesyłać na adres: podreczniki@orpeg. pl
2. W przypadku gdy placówka jest zarejestrowana w bazie – zaktualizować dane zawarte w ankiecie.
3. Przed przystąpieniem do złożenia wniosku prosimy o zapoznanie się z instrukcją logowania i wypełniania wniosku.
4. Po zalogowaniu na stronie głównej ORPEG proszę wybrać z menu Wsparcie nauczycieli –> Zamawianie podręczników –> Wniosek o podręczniki (menu jest dostępne tylko po zalogowaniu)
5. Wybrać w systemie opcję Nowy wniosek i wypełnić trzy kolejne kroki oraz je zapisać.
6. Przesłać wypełniony wniosek z podpisem dyrektora szkoły i / lub prezesa organizacji polonijnej do urzędu konsularnego RP w celu akceptacji.
7. Zaakceptowany przez Urząd Konsularny RP skan wniosku należy przesłać w wymaganym terminie na adres e-mail: podreczniki@orpeg. pl Nie ma obowiązku przysłania oryginału wniosku pocztą tradycyjną. Składając wniosek Zamawiający zobowiązuje się do przesłania do Ośrodka w ciągu miesiąca od dnia otrzymania przesyłki, zestawienia zawierającego informację o tytule, rodzaju i liczbie otrzymanych sztuk. Zestawienie należy przesłać na adres: Zamawiający powinien prowadzić ewidencję otrzymanych podręczników i pomocy dydaktycznych.
Termin składania wniosków do wtorku 7 marca 2023 r.
Informujemy, że wnioski przesłane po terminie tj. po 8 marca 2023 r. lub bez akceptacji Urzędu Konsularnego RP nie będą rozpatrywane.
WAŻNE: wnioski mogą składać wyłącznie placówki, które są zarejestrowane w bazie danych szkół i mają zaktualizowaną ankietę.
W przypadku przypadku problemów z wypełnieniem wniosku prosimy o kontakt z Panią Magdaleną Jędrych, e-mail: magdalena. jedrych@orpeg. pl
tel. kom. +48 662 325 026, tel. stacjonarny +48 22 390 37 34.
Kryteria oceny wniosku:
- ocenie podlegają pozycje będące podręcznikami lub pomocami dydaktycznymi;
- pozycje inne niż podręczniki lub pomoce dydaktyczne nie są brane pod uwagę;
- dostępność zamawianych tytułów na polskim rynku wydawniczym;
- dostępność wskazanych pozycji, a limitowanych przez wydawcę lub autora;
- informacja o prowadzonej działalności edukacyjnej Zamawiającego zawartych w ankiecie;
- liczba uczniów, nauczycieli, oddziałów Zamawiającego w stosunku do liczby i rodzajów zamawianych pozycji,
- środków finansowych posiadanych przez ORPEG na zakup podręczników i pomocy dydaktycznych.
Ostateczną decyzję o zakupie podręczników i pomocy dydaktycznych dla konkretnych ośrodków nauczania języka polskiego poza granicami kraju podejmuje Dyrektor Ośrodka.