Podręcznik wsparcia serwisowego Haier Ab182mceram

Podręcznik wsparcia serwisowego Haier Ab182mceram to unikalna książka serwisowa, która zawiera wszystkie niezbędne informacje dotyczące konserwacji, instalacji, napraw i zarządzania urządzeniami Haier Ab182mceram. Książka zawiera szczegółowe informacje dotyczące instalacji, konserwacji, napraw, kontroli i zarządzania urządzeniami Haier Ab182mceram. Podręcznik wsparcia serwisowego Haier Ab182mceram zawiera także wskazówki dotyczące bezpieczeństwa i wsparcia technicznego, dzięki czemu można szybko i skutecznie rozwiązywać problemy, które mogą wystąpić podczas użytkowania urządzeń Haier Ab182mceram.

Ostatnia aktualizacja: Podręcznik wsparcia serwisowego Haier Ab182mceram

ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW

Zapewnia rozwiązania do najczęściej pojawiających się pytań i problemów z telefonami.

Ekran

Bateria

Połączenia i sieć komórkowa

Wydajność systemu

Błędy aplikacji

Aparat

Połączenia

Kontakty i SMS

Inne

Centrum urządzeńPo zalogowaniu się na swoje konto HUAWEI, możesz dodawać nowe urządzenia, zarządzać wieloma urządzeniami na raz i dowiedzieć się więcej o tym, co każde z nich potrafi.

Diagnostyka inteligentnaJedno dotknięcie wystarczy, aby sprawdzić oprogramowanie i stan telefonu.Rozpocznij diagnozę

PolecaneDowiedz się o nadchodzących wydarzeniach i promocjach.

Wyślij do naprawyOszczędność czasu i łatwy proces zamawiania.
Usługa od Door to Door, napraw swoje urządzenia bez potrzeby ruszania się z miejsca.
Bezpłatna wysyłka na naprawy gwarancyjne, to niższe koszty i większa wygoda.

Przesyłka Door to Door

Łatwo zamów odbiór swojego urządzania bez wychodzenia z domu, kurier odbierze je z dowolnego miejsca.

Darmowa dostawa

Dla napraw gwarancyjnych nie trzeba płacić za wysyłkę i dostawę. com/content/dam/huawei-cbg-site/cee-nordics/pl/support/hicare-app/img/oo3. png" alt=""/>

Postęp naprawy w czasie rzeczywistym

Śledź status swojej naprawy. com/content/dam/huawei-cbg-site/cee-nordics/pl/support/hicare-app/img/95. png" alt=""/>Oszczędność czasu i łatwy proces zamawiania.
Usługa od Door to Door, napraw swoje urządzenia bez potrzeby ruszania się z miejsca.

Łatwo zamów odbiór swojego urządzania bez wychodzenia z domu, kurier odbierze je z dowolnego miejsca.

Darmowa dostawa

Postęp naprawy w czasie rzeczywistym

Salony serwisoweZnajdź najbliższy Salon serwisowy HUAWEI. Umów się na spotkanie online lub dołącz do kolejki z wyprzedzeniem.

Ceny części zamiennych

Łatwy dostęp do cen części zamiennych.
Oryginalne części najwyższej jakości. com/content/dam/huawei-cbg-site/cee-nordics/pl/support/hicare-app/img/52. png" alt=""/>

Korzyści

Sprawdź z jakich korzyści możesz skorzystać. com/content/dam/huawei-cbg-site/cee-nordics/pl/support/hicare-app/img/60. png" alt=""/>

Aktualizacja

Zaktualizuj urządzenie do najnowszej wersji oprogramowania.
Pobierz aktualizację i poznaj wszystkie nowe funkcje.

Więcej usług pod rękąCzeka na Ciebie jeszcze więcej usług: śledzenie procesu naprawy, skanowanie i wiele innych funkcji.
Jesteśmy zawsze gotowi służyć pomocą użytkownikom urządzeń HUAWEI.

Jak znaleźć aplikację Wsparcie?

Otwórz aplikację Wsparcie na ekranie głównym:

Znajdź i dotknij ikonę aplikacji Wsparcie, aby ją otworzyć

Wyszukaj aplikację Wsparcie za pomocą HUAWEI Assistant:

Przesuń palcem w po ekranie głównym i wpisz „Wsparcie” w polu wyszukiwania, aby łatwo ją znaleźć.

Czy potrzebujesz pomocy w rozpoczęciu naprawy komputera? Wykonaj następujące czynności:

Skanowanie komputera

Zeskanuj komputer, aby sprawdzić, czy wymaga naprawy, uruchom program HP PC Hardware Diagnostics przeznaczony dla systemu Windows. Narzędzie to może znaleźć i naprawić problemy lub podać kod ułatwiający rozpoczęcie naprawy w Internecie. Program HP PC Hardware Diagnostics dla systemu Windows jest preinstalowany na nowych komputerach HP. Jeżeli go nie ma, można go pobrać poniżej:

Test obejmuje:

  • baterię i zasilanie,
  • pamięć,
  • dysk twardy,
  • sieć bezprzewodową,
  • klawiaturę,
  • procesor

i nie tylko...

  • KLIKNIJ TUTAJ: w przypadku nowszych wersji systemu Windows 10 (zainstaluj i zaktualizuj aplikację Microsoft Store)
  • KLIKNIJ TUTAJ: w przypadku systemu Windows 7, 8. 1 i starszych wersji systemu Windows 10 (ta wersja jest przeznaczona dla starszych systemów operacyjnych i musi być aktualizowana ręcznie w celu utrzymania najnowszej diagnostyki)

WIDEO:
Dowiedz się, jak testować sprzęt komputera HP w systemie Windows

Wprowadzanie kodu identyfikatora usterki, aby rozpocząć proces naprawy

Jeżeli narzędzia pomocy technicznej ustaliły, że komputer wymaga naprawy i otrzymano 24-cyfrowy kod błędu, wpisz go wraz z numerem produktu. Nastąpi przekierowanie do zasobów potrzebnych do rozpoczęcia naprawy komputera. 

*Pole wymagane

Pomoc w przypadku uszkodzonych części i problemów, które nie zostały rozwiązane za pomocą narzędzi pomocy technicznej

Niektóre problemy, takie jak złamane zawiasy i pęknięte ekrany, nie są wykrywane przez narzędzie pomocy technicznej, ale wymagają naprawy. W takich przypadkach skontaktuj się z nami, aby rozpocząć naprawę.

Kontakt z nami

Rozwiązywanie problemów z komputerem za pomocą dodatkowych narzędzi pomocy technicznej

Znajdź zautomatyzowane narzędzia diagnostyczne, które mogą pomóc w rozwiązaniu typowych problemów z komputerem, takich jak brak zasilania, powolne działanie komputera, problemy z dźwiękiem, siecią bezprzewodową, odzyskiwaniem systemu i problemy z system Windows.

Odwiedź stronę narzędzia pomocy technicznej

Używanie jednego z naszych narzędzi pomocy technicznej, aby znaleźć i rozwiązać najczęstsze problemy związane z drukarką

Znajdowanie i rozwiązywanie problemów z drukarką za pomocą narzędzia HP Print and Scan Doctor

Znajdź i rozwiąż problemy, takie jak:

  • Konfiguracja drukarki
  • Drukarka w trybie offline
  • Zablokowanie zadania drukowania w kolejce
  • Nie można drukować
  • Nie można skanować

i nie tylko...

Pobierz program HP Print and Scan Doctor

Tylko system Windows

WIDEO:
Jak rozwiązać problemy z drukowaniem i skanowaniem za pomocą programu HP Print and Scan Doctor

Rozwiązywanie problemów z drukarką za pomocą dodatkowych narzędzi pomocy technicznej

Dowiedz się, jak zidentyfikować i rozwiązać najczęstsze problemy z drukarką HP za pomocą różnych zautomatyzowanych rozwiązań, w tym narzędzi diagnostycznych, wirtualnego agenta i narzędzi do rozwiązywania problemów.

Odwiedź stronę narzędzia pomocy technicznej

Sprawdzanie stanu naprawy w Internecie

HP udostępnia wszystkie dostępne informacje, włącznie z informacjami o wysyłce i oczekiwaną datą dostarczenia. Na następnym ekranie musisz wprowadzić numer zamówienia serwisowego, a następnie adres e-mail lub numer seryjny produktu.

Sprawdź stan naprawy teraz

Jeśli nie możesz znaleźć stanu naprawy, skontaktuj się z nami.

Informujemy, że w pierwszej kolejności będą realizowane wnioski o podręczniki placówek, które nie składały wniosków w latach 2020-2022

Procedura zamawiania podręczników

W celu zamówienia podręczników i pomocy dydaktycznych należy:

1. Zarejestrować szkołę / ośrodek nauczania w bazie danych szkół na stronie ORPEG. Pytania związane z bazą i rejestracją w niej należy przesyłać na adres: podreczniki@orpeg. pl

2. W przypadku gdy placówka jest zarejestrowana w bazie – zaktualizować dane zawarte w ankiecie.

3. Przed przystąpieniem do złożenia wniosku prosimy o zapoznanie się z instrukcją logowania i wypełniania wniosku.

4. Po zalogowaniu na stronie głównej ORPEG proszę wybrać z menu Wsparcie nauczycieli –> Zamawianie podręczników –> Wniosek o podręczniki (menu jest dostępne tylko po zalogowaniu)

5. Wybrać w systemie opcję Nowy wniosek i wypełnić trzy kolejne kroki oraz je zapisać.

6. Przesłać wypełniony wniosek z podpisem dyrektora szkoły i / lub prezesa organizacji polonijnej do urzędu konsularnego RP w celu akceptacji.

7. Zaakceptowany przez Urząd Konsularny RP skan wniosku należy przesłać w wymaganym terminie na adres e-mail: podreczniki@orpeg. pl Nie ma obowiązku przysłania oryginału wniosku pocztą tradycyjną. Składając wniosek Zamawiający zobowiązuje się do przesłania do Ośrodka w ciągu miesiąca od dnia otrzymania przesyłki, zestawienia zawierającego informację o tytule, rodzaju i liczbie otrzymanych sztuk. Zestawienie należy przesłać na adres:  Zamawiający powinien prowadzić ewidencję otrzymanych podręczników i pomocy dydaktycznych.

Termin składania wniosków do wtorku 7 marca 2023 r.

Informujemy, że wnioski przesłane po terminie tj. po 8 marca 2023 r. lub bez akceptacji Urzędu Konsularnego RP nie będą rozpatrywane.

WAŻNE: wnioski mogą składać wyłącznie placówki, które są zarejestrowane w bazie danych szkół i mają zaktualizowaną ankietę.

W przypadku przypadku problemów z wypełnieniem wniosku prosimy o kontakt z Panią Magdaleną Jędrych, e-mail: magdalena. jedrych@orpeg. pl
tel. kom. +48 662 325 026, tel. stacjonarny +48 22 390 37 34.

Kryteria oceny wniosku:

  • ocenie podlegają pozycje będące podręcznikami lub pomocami dydaktycznymi;
  • pozycje inne niż podręczniki lub pomoce dydaktyczne nie są brane pod uwagę;
  • dostępność zamawianych tytułów na polskim rynku wydawniczym;
  • dostępność wskazanych pozycji, a limitowanych przez wydawcę lub autora;
  • informacja o prowadzonej działalności edukacyjnej Zamawiającego zawartych w ankiecie;
  • liczba uczniów, nauczycieli, oddziałów Zamawiającego w stosunku do liczby i rodzajów zamawianych pozycji,
  • środków finansowych posiadanych przez ORPEG na zakup podręczników i pomocy dydaktycznych.

Ostateczną decyzję o zakupie podręczników i pomocy dydaktycznych dla konkretnych ośrodków nauczania języka polskiego poza granicami kraju podejmuje Dyrektor Ośrodka.

Podręcznik wsparcia serwisowego Haier Ab182mceram

Bezpośredni link do pobrania Podręcznik wsparcia serwisowego Haier Ab182mceram

Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

Ostatnia aktualizacja Podręcznik wsparcia serwisowego Haier Ab182mceram